Offre de Stage : Product Line Management Teamsport Footwear – PUMA

 

YOUR MISSION

  • Active contribution to the development of the global TS FTW collection
  • Active contribution to the development of the global TS FTW collection
  • Preparing and attending international FTW meetings at our PUMA Vision headquarters
  • Preparing presentations in English
  • Contact person for PUMA’s photo agency
  • Benchmark analysis and consumer insights
  • Data management of our FTW product database
  • Administrative tasks and day-to-day business with MS Office
  • Working closely with the Design, Development, GTM, Marketing and Merchandising teams
  • Sample handling

YOUR TALENT

  • Enrolled student in a relevant field of studies such as Business Administration, Sports Management, Textile Management, Fashion Marketing or similar
  • Basic analytical skills and excellent attention to detailGood communication skills in English (written and verbal)
  • Competent level of MS-Office Tools
  • Ability to work well as part of a team but also independently with a hands-on approach and proactiveness
  • Starting date 01.02.2023 ; duration: 6 months
  • PUMA HQ – Herzogenaurach (GERMANY)

Pour postuler, rendez-vous ici

BON PLAN : Grâce à notre site, bénéficiez de 50€ offerts sur les offres d'abonnement CANAL+ (Canal+, beIN SPORTS, Eurosport...) rendez-vous ici pour en profiter

 

Laisser un commentaire

Rugby- Gilbert reste le fournisseur officiel des ballons des... Intersport lance un VTT Nakamura en édition limitée aux couleurs...
football / crampons / marque - Kipsta sort une nouvelle paire de crampons en édition limitée(Lire la suite) Sponsoring - Apple Watch nouveau partenaire de la World Surf League(Lire la suite) Tennis - Matteo Berrettini parmi les protagonistes de la nouvelle campagne Boss(Lire la suite) Football - La LFP lance une campagne pour promouvoir les mobilités durables(Lire la suite) Padel - QSI accepte d’ouvrir des discussions avec Damm, propriétaire du World Padel Tour(Lire la suite) Best Practice - Ambush Marketing - Heinz surfe sur le Super Bowl LVII(Lire la suite)